czwartek, 2 marca 2017

Welcome to my Blog !


Witam Was na moim blogu.


Na stronach bloga będę dzielić się z Wami, tym co mi w duszy gra


1. Testy i opinie


Testowanie kosmetyków to wbrew pozorom dość trudne zajęcie. Pochłania
nasz czas, konsekwencje, sumienność a niekiedy również dość pokaźną ilość pieniędzy. Jednak dzięki rzetelnym opiniom możemy kupić kosmetyki, które idealnie pasują do naszego rodzaju skóry, bądź typu urody. Dzięki testom zaoszczędzimy czas na szukanie odpowiedniego produktu oraz niemałą sumę pieniędzy, gdyż wiadomo kosmetyki (zwłaszcza marek selektywnych) tanie nie są. Na stronach tego bloga będę dodawać opinie o różnych kosmetykach, aby sprawdzić najważniejsze czy spełniają swe zadanie czyli czy działają.


2. Metamorfozy

Któż nie lubi przemian? Metamorfozy pokazują nam, co tak naprawdę artysta miał na myśli. Ukazują olbrzymią przemianę oraz moc, jaki daje makijaż. Na stronach znajdziecie wiele zdjęć z sesji fotograficznych, jak i różnych wyzwań makijażowych.


3. Zamienniki drogich kosmetyków

 Jako typowy freak makijażowy, oszalały na punkcie produktów do upiększania się posiadam niebywałą przyjemność w poszukiwaniu perełek. Nie ma nic bardziej podniecającego niż poszukiwanie „zamienników”, a dokładniej produktów podobnych w działaniu a niekiedy kosztujących grosze.

4. Tutoriale 

Każdy kocha piękne makijaże celebrytów
oraz dziewczyn i chłopaków z Instagrama, jak je wykonać? Nic trudnego wystarczy śledzić Tutoriale :)

5. How to....

Czy wiecie jak konturować twarz, czy sam nos? Czy wiecie komu pasuje ostry róż na środku policzków? Tutaj dowiecie się podstaw makijażu na co dzień, jak i na wieczorowych.

6. Triki i Lifehacki makijażowe

Lifehack to nic innego jak pomysł ułatwiający życie. Czasem przy użyciu najpopularniejszej rzeczy jesteśmy w stanie zrobić coś niepowtarzalnego o wiele łatwiej i szybciej. Wiadomo, często nie mamy zbyt dużo czasu na dobry makijaż.

7. Makijaż miesiąca


Pod koniec każdego miesiąca pokaże Wam, jaki makijaż towarzyszył mi najczęściej w danym czasie.


8. Ulubieńcy i inspiracje miesiąca

Jak sama nazwa wskazuje, będą to ulubieńcy kosmetyczni oraz produkty, które mi się sprawdziły lub wywarły na mnie największe pozytywne wrażenie.

9. I love....

Nie samym makijażem żyję. Lubię otaczać się pięknymi i wartościowymi przedmiotami, dlatego pod koniec miesiąca przedstawię, co w mojej duszy zagrało w danym czasie. Ulubioną rzecz czy inspirację, bądź coś co zawładnęło mną w tym okresie.

Bardzo dziękuje za odwiedzenie mojego bloga i zachęcam do dalszej obserwacji oraz komentowania.

Für Anderssprachige gibt es momentan nur den Google Translate. In Zukunft werde ich Posts jeweils auf Deutsch übersetzten.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♡ Dziękuje, że odwiedziłeś mój blog.
♡ Dziękuje za każdy komentarz jest on dla mnie ogromną motywacją.
♡ Zabraniam kopiowania i wykorzystywania treści oraz zdjęć z mojego bloga bez mojej zgody i wiedzy.
♡ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
♡ W miarę możliwości staram się odwiedzać moich czytelników.
♡ Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane.
♡ Zapraszam ponownie na bloga oraz pozostałe moje social media.
♡ Jeżeli spodobał Ci się mój blog i moja praca zapraszam do obserwowania