poniedziałek, 2 października 2017

Inspiracje września

Witajcie kochani,
czas bardzo szybko leci i wrzesień już za nami, a co za tym idzie kolejne Inspiracje miesiąca. Dziś nie będzie za długo, ale mam nadzieje, że interesująco.


Numer 1. Mam prawo jazdy na motocykl, czyli zdałam egzamin.
Kochani wiem, że przez ostatnie 2 lub 3 Inspiracje mówiłam Wam o moich przygodach motocyklowych. Dziś nadszedł ten niesamowity czas, mogę Wam się pochwalić, że na początku miesiąca (8.09) miałam egzamin na prawo jazdy na motocykl. Zainwestowałam bardzo dużo czasu i poświęcenia, niezależnie od warunków pogodowych ćwiczyłam jazdę na placu, jak i w terenie.... Powiem jedno — opłacało się. Mój egzamin odbył się w piątek przedpołudniem i zakończył wielkim sukcesem. Dla mnie to dodatkowa ulga, gdyż po moim egzaminie przez kolejne dwa tygodnie padało, a temperatura drastycznie spadła. Długo nie mogłam uwierzyć w to, że zdałam egzamin i pozbyłam się błękitnej L-ki.

Numer 2. Piosenki
 Bardziej znany utwór Falco 

Przez cały miesiąc, czy to w aucie, czy pod nosem nuciłam i przenosiłam się muzycznie w lata 80 i 90. A dokładnie w mojej głowie były kawałki słynnego austriackiego wykonawcy, czyli Falco. Niestety piosenkarz (Johann „Hans” Hölzel) zginął tragicznie w wypadku samochodowym 6 lutego 1998 roku w Republice Dominikany. Dla tych, którzy znają Jego utwory, są one ponadczasowe. Wiem, że nie każdemu się one spodobają, fakt też języka niemieckiego, jak i treści. Nie da się ich porównać do Justina Bibera, gdyż treści są dość ciężkie, mroczne i przerażająco prawdziwe. Zachęcam do posłuchania.


Dla koneserów, Alles klar Herr Polizei? 


Numer 3. Kolorówka 
Jako typowa sroka uwielbiam błyskotki. Nie mogło być inaczej kiedy odkryłam cienie włoskiej marki Nabla Cosmetics. Pierwszy cień, który mnie niesamowicie oczarował to Alchemy a drugi to Pegasus.
Cienie są świetnie napigmentowane i bardzo nieoczywiste na skórze, przez co idealnie sprawdzą się w łatwych makijażach, oraz jako akcent kolorystyczny. Są to duochromy, które tworzą przepiękny efekt na powiece. Jestem nimi oczarowana i mam olbrzymi apetyt na więcej ;)

Numer 4. Pielęgnacja 

Lubię maseczki, niezależnie czy są one w płachcie, czy w tubce. Ostatnią nowością dla mnie i jednocześnie ulubieńcem jest maseczka marki Kiko Milano — Sublime Youth Mask. Jest to seria, która dba o naszą skórę i pomaga redukować wpływ wolnych rodników, przez co nasza cera wygląda młodziej. Po tym produkcie moja skóra jest niesamowicie miękka, lekko napięta i pięknie rozświetlona. Idealna na sezon — po lecie, dodatkowo pięknie, lecz delikatnie pachnie Orchideami i Bergamotka. W składzie znajdziemy Retinol i nie zawiera parabenów. Polecam każdemu, kto lubi odprężenie i relax w domowym zaciszu ;)



Numer 5. Buty 

Lato w Szwajcarii odeszło dość spektakularnie, z dnia na dzień temperatura bardzo spadła a różnica między dniem a nocą jeszcze to potęguje. Owszem mamy złotą jesień i przyjemne dni, jednak ciepło nie jest tak odczuwalne, jak choćby zeszłej jesieni, kiedy to praktycznie aż do grudnia było ciepło. Zmiana temperatur wpłynęła na zmianę garderoby, moje ulubione sandałki spokojnie już czekają na następny sezon a ja poszukuję kolejnego obuwia na jesień. Jako pierwsze, które udało mi się kupić jeszcze pod koniec lata to bardzo wygodne sneakersy marki Guess. Są idealne na taką pogodę, jaka mamy obecnie za oknem, a dodatkowo na tyle wdzięczne, że spokojnie nosze je na co dzień.
Dla zainteresowanych zdradzę, że są to buty z kolekcji 2016. Ja kupiłam je w butiku Guess, ale w nowej kolekcji są bardzo podobne. W CH i DE znajdziecie podobne modele RIMMA na stronie www.guess.eu w cenie ok. 139 CHF, a w Polsce widziałam na Zalando w cenie 589 Zł.



Numer 6. Kanał YouTube

Jeżeli tak jak ja interesujecie się kryminalnymi zagadkami, polecam Wam moje wrześniowe odkrycie, czyli kanał Stanowo.com. Dziewczyna, która prowadzi tą stronę ma na imię Jaśnim i mieszka na Florydzie. Na jej kanale znajdziecie kilka tematów np. o USA lub streszczenia (na wesoło) filmów i seriali oraz wspomniane zagadki kryminalne. Warto wiedzieć, że Jaśmin jest osobą wykształconą i ma olbrzymi dar opowiadania. Jej serie Kryminalnie obejrzałam w tydzień i tęsknie już za jej głosem i nowymi filmikami z tej serii. Natomiast Seria POP-kultura i Jej streszczenie sagi "Zmierzch" (Twilight) doprowadzały mnie do salw śmiechu. Gorąco Wam polecam, zwłaszcza, teraz kiedy nadeszły dłuższe wieczory ;)

Numer 7. Imprezowo 

Tutaj będzie krótko, wrzesień to miesiąc urodzin w mojej rodzinie. Począwszy od mojej teściowej przez szwagierkę, bratanka a na bratowej zakończywszy. Także w minionym miesiącu spotkań rodzinnych nie zabrakło <3

Numer 8. Niespodzianka
Pamiętacie kochani wyzwania, w których namiętnie brałam udział przez całe wakacje? Dokładnie te, zorganizowane na portalu Trustedcosmetics i na blogu Kasi — Urodzianka.pl. Niesamowicie się ucieszyłam i bardzo mnie to zaskoczyło, kiedy okazało się, że jestem pośród pięciu zwyciężczyń. Jeszcze raz bardzo Wam kochani dziękuje za wielkie wyróżnienie i nagrodzenie mojej pracy, jaka włożyłam w miniony konkurs. Jestem przeszczęśliwa :*

I tak minął mi kolejny miesiąc w tym roku, mam nadzieje, że pogoda nadal będzie przyjazna na chodzenie po górach i inne atrakcje.

A Wam kochani, jak minął wrzesień?


Przesyłam buziaki,
Monika.


71 komentarzy:

  1. ja tez ostatnio miewam muzycznie powroty w lata 80 i 90 :) Gratuluję prawka! BRAWO!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuje. Czasem słuchając teraźniejszych tekstów od razu mam migrenę hihihi kiedyś były i teksty i muzyka, którą nuciły miliony <3

      Usuń
  2. Thanks a lot :D

    amazing news my friend :D

    NEW REVIEW POST | YR: Light Foundation Cushion – The PERFECT 2nd SKIN.
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D


    Please, VOTE FOR ME

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zdanego prawka na motocykl! Super sprawa:) Cienie Nali bardzo ładne, a odcień Alchemy przypomina mi któryś pigment z Inglota:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuje. Tak cienie z Nabli są niesamowite, koniecznie muszę zakupić więcej, ale kuszą mnie też maty ;)

      Usuń
  4. Gratuluję zdania prawa jazdy <3 Ja to się boję motocykli :D Od zawsze mam jakiś strach, chociaż na skuterku pomykałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuje, mnie od zawsze podobały się motory, wiem, że trzeba bardziej uważać na drogach, jednak tutaj w Szwajcarii wypadki motocyklowe są w 99% z winy prowadzącego, także nie obawiam się <3

      Usuń
  5. Tylko błagam, przestrzegaj przepisów i nie jeździć 100km/h w terenie zabudowanym...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana nie musisz się martwić, u nas w Szwajcarii w terenie zabudowanym jest 50 km/h, gdzie przy przekroczeniu 15 km/h traci się prawo jazdy ;)

      Usuń
  6. Piękna ta trójka cieni. Uwielbiam takie błyskotki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooooo! Moje gratulacje!
    Ta trójeczka cieni bardzo mi się spodobała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje <3 tak teraz marzą mi się cienie z Makeup Geek =D

      Usuń
  8. Bardzo spontaniczny i wartościowy tekst. Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję zdanego egzaminu! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja na moto swojego czasu jeździłam tylko jako pasażer ale uwielbiałam to <3 Gratki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O super, jazda na motorze to niesamowita frajda <3 bardzo Ci dziękuje :*

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Zdjęcie pochodzi z czeluści internetu, ale dziękuje pasja trwa :D

      Usuń
  12. Motor marzenie, PS. gratuluję zdanego egzaminu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje, obecnie mam Hondę Hornet 900, ale w przyszłym roku kto wie może i R1? ;)

      Usuń
  13. Gratulację prawka! Szerokości ! Ja mam jeden cień Nabla - jest genialny, na pewno przytulę więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo i dziękuje, a jaki masz ten cień? Ja również mam ochotę na więcej <3

      Usuń
  14. Falco to już klasyk ;) Lubię od czas udo czasu posłuchać. No i buty to zasłużyły na inspirację w 200%. A i jeszcze jedno - gratuluję zdania prawka na motor! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana, buty w porównaniu do moich złotych Michaela Korsa są wygodne niczym papcie. W ogóle nie czuje, że mam je na stopach, bardzo udany zakup <3

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Oj zgadzam się bardzo nieoczywisty i oryginalny cień ;D

      Usuń
  16. Gratulacje, takie prawko to nie lada wyzwanie :) Kolorówka mi przypadła do gustu, muszę sobie taki sylikonowy pędzelek do maseczek zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuje, powiem jedno, że każdy kraj ma swoje zasady. Tutaj, aby zdać prawko na motor trzeba na egzaminie jechać z egzaminatorem, co przyznam się jako kobieta nie lada wyzwanie ;) Ja pędzelek zamówiłam na Aliexpress ;)

      Usuń
  17. ja z moimi sroczymi zapedami przegielam w tym miesiacu hehe :D gratki za prawko <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje :* Pochwal się koniecznie co upolowałaś? <3

      Usuń
  18. Gratuluję :) mam się bać wychodzić na ulicę czy będzie ok? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana, hahaha nie spokojnie przy jeździe na motorze trzeba 100 razy bardziej uważać niż autem także plus 100 do koncentracji <3

      Usuń
  19. Thanks a lot :D

    you are so cool my dear <3

    NEW TIPS POST | AUTUMN HAIR CARE SECRETS. :D
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D


    Please, VOTE FOR ME

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję Moniko, przede wszystkim zrobienia prawka oraz wygranej w wyzwaniu!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje, przesyłka już doszła. Bardzo się ciesze z tylu nowości do testowania <3 <3

      Usuń
  21. Gratuluję :)!!!
    PS: Poluję na cień Alchemist, jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluje zdania egzaminu!!! Podobnie jak Ty uwielbiam kosmetyki KIKO, zauwazylam, ze w ostatnich lat ich asortyment bardzo sie rozwinął, co mnie akurat bardzo cieszy ;):) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuje <3 O tak Kiko ciągle mnie czymś zaskakuje i również się ciesze z rozwoju tej marki :D

      Usuń
  23. Wow, gratuluję zdania prawka jazdy! Życzę wielu wspaniałych kilometrów na jednośladzie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Odważna jesteś. Nigdy dobrowolnie nie wsiadłabym na motocykl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako zawodowy jeździec mam to we krwi, po prostu zmieniłam konie ;)

      Usuń
  25. Ciekawa jestem jak na dluzsza mete sprawdza sie buty z Guess. Sama mam torbe i zdaje egzamin :) Swietny miesiac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ja Guess'a darzę wielką sympatią mam 5 toreb i teraz buty. Są niesamowicie wygodne i trwałe jak na nasze warunki ;)

      Usuń
  26. Thanks a lot :D

    have a nice day sweet friend :D

    NEW OUTFIT POST | The Most SPECIAL NIGHT was LIKE THIS!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D


    Please, VOTE FOR ME

    OdpowiedzUsuń
  27. Odpowiedzi
    1. Odkąd mam motocykl stałam się wielką fanką jazdy ;)

      Usuń
  28. Niemal "wszystko" takie kobiece. ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Guess shoes looks awesome!

    I`m following your blog with a great pleasure in GFC
    Follow back? Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  30. u szalona z ciebie kobieta ja bym się nie odważyła jeździć motocyklem.

    OdpowiedzUsuń
  31. Odpowiedzi
    1. W dodatku są bardzo wygodne, a dzięki lekkiej platformie jestem ciut wyższa ;D

      Usuń
  32. super wpis! A zdjęcia świetne :)

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje, że odwiedziłeś mój blog.
♡ Dziękuje za każdy komentarz jest on dla mnie ogromną motywacją.
♡ Zabraniam kopiowania i wykorzystywania treści oraz zdjęć z mojego bloga bez mojej zgody i wiedzy.
♡ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
♡ W miarę możliwości staram się odwiedzać moich czytelników.
♡ Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane.
♡ Zapraszam ponownie na bloga oraz pozostałe moje social media.
♡ Jeżeli spodobał Ci się mój blog i moja praca zapraszam do obserwowania