czwartek, 8 lutego 2018

Makijaż w kolorze 2018 Roku!

Witajcie moi kochani,
chyba jestem jedną z ostatnich makijażowych blogerek, które nie publikowały jeszcze tego wpisu. Zatem przyszedł ten czas i szaleństwo, jakie stworzyło na ten rok Pantone!!!



Pantone na rok 2018 ogłosił kolor......Ultra Violet!


Przyznam Wam się szczerze, że uwielbiam fiolet i różne jego odcienie. Mając neutralny typ urody często sięgam po fiolet jako kolor bazowy w moim makijażu.
Dziś chcę Wam przedstawić mój pomysł na ultrafioletowy makijaż, będzie to skrócony tutorial, gdyż najważniejsze są w nim oczy i jednocześnie zajmują najwięcej czasu :)



Krok 1
Na przygotowaną twarz (pielęgnacja), nałożyłam bazę neutralizującą zaczerwienienia, a potem kolejno podkład oraz korektor. Całą twarz dobrze przypudrowałam pudrem w kamieniu oraz kredką i cieniem podkreśliłam brwi.

OCZY

Krok 2
- 1 - pod łuk brwiowy nałożyłam cielisty cień NYX Vixen
-
2 - na powiekę ruchomą od zewnętrznego kącika nałożyłam cień w kremie Pillow Talk od NYX
-
3 - zewnętrzny kącik przyciemniłam cieniem z paletki NYX Ultimate oraz zaznaczyłam załamanie powieki
-
4 aby pogłębić wielowymiarowość również w zewnętrzny kącik naniosłam metaliczny cień NYX Punk Hurt z linii Prismatic
-
5 - górną linię wodną od spodu pomalowałam kredką Kiko Milano 806, a przy linii rzęs znalazł się cień z palety UD Full Spectrum


- 6 - na całą powiekę naniosłam cień MakeUp Forever Fard À Joues (Blush). Górną granicę nad załamaniem powieki roztarłam niesamowicie intensywnym cieniem od Flormar o pięknym kolorze magenta
-
7 - na ruchomą powiekę od wewnętrznego kącika do 2/3 długości, wklepałam klej do brokatu a następnie nałożyłam pięknie opalizujący pigment od Wet n' Wild w kolorze Mythical Dreams
-
8 - na dolną linię wodną również nałożyłam kredkę od Kiko Milano
-
9 - kredkę delikatnie roztarłam cieniem z paletki Ultimate NYX, a następnie jeszcze bardziej w dół magentą od Flormar
-
10 - brokatem w eyelinerze od S.he Stylezone namalowałam kreskę
-
11 - wewnętrzny kącik zaznaczyłam opalizującym rozświetlaczem marki Kiko Milano z zimowej kolekcji oraz dokładnie wytuszowałam rzęsy

Krok 3
Po skończonych oczach dokończyłam twarz. Wykonturowałam, nałożyłam chłodny róż oraz wspomniany już rozświetlacz.

A oto efekt końcowy - z pomadką NYX Cosmetics - Thalia




A tutaj z metaliczną pomadką - Kiko Milano - 06




Lista kosmetyków:


- Paleta Urban Decay - Full Spectrum
- Paletka NYX Ultimate 04
- Pojedynczy cień Flormar
- Cień w kremie NYX Cosmetics - Pillow Talk
- MakeUp Forever - Fard À Joues - Blush
- Cień Prismatic NYX Cosmetics - Punk Heart
- Klej do brokatu, NYX Glitter Primer
- Pigment Wet n' Wild Mythical Dreams
- Brokatowy eyeliner S.He Stylezone


- Róż z palety Sweet Cheeks od NYX Cosmetics
- Bronzer Bahama Mama, The Balm
- Puder w kamieniu Avon, Cool
- Baza zielona, Master Prime Maybelline
- Podkład Lasting Finish 25H Breathable, Rimmel London (100 ivory)
- Tusz do rzęs False Lash Superstar XFIBER, L'Oreal
- Korektor numer 10 Chanel 
- Rozświetlacz Kiko Milano, 01 Arctic Holiday
- Cień do brwi - Brow Artist Genius Kit, L'Oreal Paris
- Kredka do oczu Kiko Milano 806
- Kredka do brwi Mac - Lingering
- Pomadka kremowa od NYX Cosmetics - Thalia
- Pomadka metaliczna Kiko Milano 06

+ Peeling do ust - Sugar Plum Fairy, LUSH
+Fioletowa gąbeczka do makijażu Ebelin




Polecam odwiedzić po więcej inspiracji:
LINK
LINK
LINK
LINK
LINK



A jak Wam podoba się tegoroczny kolor ustalony przez Pantone?



Przesyłam buziaki,
Monika.



95 komentarzy:

  1. ślicznie ci to wyszło :-) Ja również lubię fiolety, także w ubiorze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje Kasiu, fiolet był ulubionym kolorem mojej kochanej babci zwłaszcza w ubiorze :) Mnie natomiast oczarował w makijażu :D

      Usuń
  2. Ja miałam kiedyś fazę miłości do fioletu, obecnie wolę bardziej stonowane kolory:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O zdecydowanie fiolet jest odważnym kolorem, zwłaszcza ultrafiolet hihihi =D

      Usuń
  3. Uwielbiam fiolet choć ten odcień jest dla mnie zbyt agresywny. Ale oczy wyszły Ci ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana, podchodziłam trochę ostrożnie z tym mocnym fioletem, ale zaczął mi się bardzo podobać <3

      Usuń
  4. Fajnie wycieniowals oko. Spróbowałabym tego makeupu ale chyba jestem za mało odważna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje i zachęcam do zabawy tym kolorkiem, ma moc :D

      Usuń
  5. piękne oczka :D Dość odważne :D Na imprezę idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fiolet to zdecydowanie mój ulubiony kolor :) bardzo ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekny makijaz! Mam niebieskie oczy i jasna cere i czesto zdarza mi sie tez siegnac po fiolet. Ale w twoim ultra wykonaniu jest niesamowity

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż super! Bardzo fajnie wybija niebieski kolor oczu :)

    Pozdrawiam,
    www.wydru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś uwielbiałam fiolet, a ty wyglądasz w nim extra ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowita metamorfoza i znakomity efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fiolet to akurat nie jest mój kolor, ale tobie wyszło super :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyżbyś wolała turkus? Pozdrawiam Cię serdecznie ;D

      Usuń
  12. Super wyszło efekt końcowy z kolorem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz w tym makijażu, ja się nie czuję najlepiej we fioletach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie Ci dziękuje, mam neutralny typ urody więc osobiście czuje się dobrze w większości kolorów <3

      Usuń
    2. Wiadomo, ładnemu we wszystkim ładnie :* :)

      Usuń
    3. Bardzo Ci kochana dziękuje, choć nie uważam się aż za taką piękność ;) :*

      Usuń
  14. Naprawdę rzadko zdarza mi się malować powieki. Jednak bywają sytuację, w których trzeba wyglądać lepiej niż na co dzień. Dziękuję za prosty przykład tego, jak dobrze rozprowadzić cień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje i zachęcam do zabawy makijażem :D

      Usuń
  15. Super makijaż. Kocham fioletowy kolor, ale jakoś rzadko go używam jeśli chodzi o moje oczy.
    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor jest cudowny, głęboki i mega seksowny. Niestety absolutnie nie dla mnie. Unikam fioletów jak ognia, gdyż w każdym wyglądam jak nieboszczyk ;) Kompletnie nie pasuje do mojej urody.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, a probowałaś bawić się tonami fioletu np. ciepłym lub zimnym? Polecam Ci również dodać fiolet np. jako akcent w wewnętrznym kąciku oka lub na środek powieki <3

      Usuń
  17. Uwielbiam fiolety i cieszę się, że ten kolor będzie królował w tym roku:) Makijaż stworzyłaś super, idealny na ostatkową impresę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuje i koniecznie pochwal się makijażem :D

      Usuń
  18. Ja też lubię fiolety i w makijażu i w ubiorze. Pięknie Ci to oko wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny makijaż! Bardzo podoba mi się ta kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja niestety mam cienie pod oczami i taka kombinacja piękną pandę by ze mnie zrobiła. Ale na Tobie jest pięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana, przy takim makijażu zwłaszcza fioletach ważne jest idealnie ujednolicona cera i koniecznie mocno zakryte cienie pod oczami <3

      Usuń
  21. Też kocham fiolet i jego odcienie, nie tylko w makijażu, ale także w modzie. :) Piękny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  22. Fioletu nie używam praktycznie w ogóle, jak już to coś bliższe odcieniu śliwki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odcienie śliwki również są piękne w makijażu :*

      Usuń
  23. Bardzo ładna propozycja makijażu. Fiolet rządzi >3

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow, you are real artist! So interesting makeup look, love these colors, looks fantastic on u!
    Great post darling! Have a nice day!♥

    New post is on my blog, Malefica

    OdpowiedzUsuń
  25. Cale szczeście kupiłam lila palette ;-) niechcący w trend weszlam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak kochana przyda się w 2018 w końcu to dopiero początek hihihi <3

      Usuń
  26. Odwazny kolor, ale efekt na oku bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Thanks a lot :D

    nice inspirations and awesome final result dear. so nice job :D

    NEW OUTFIT POST | HUSTLE AND BUSTLE AND A LOT OF THINGS <3
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  28. mega ! :) kiedyś malowałam się w fioletach, ale później moda sprawiła, że zapomniałam jak bardzo te kolory pasują do mojej tęczówki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, ostatnio był to trochę kolor stracony na dalsze pozycje :D

      Usuń
  30. Fiolet to nie moja bajka ... tak mi się wydaje.
    Może jakby ktoś mnie tak ładnie pomalował, a do tego odpowiednie ciuchy (na co dzień chodzę w czerni, szarościach i zieleni, a latem dodatkowo włączam wszystkie odcienie niebieskiego) to może ... ???
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana gorąco Cię zachęcam do zabawy fioletem <3

      Usuń
  31. Ja wyjątkowo wyprzedziłam trendy, mam taką szminkę xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, to przepiękny kolor zazdroszczę pomadki <3

      Usuń
  32. Bardzo ładnie wyszło, uwielbiam fiolety na oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ekstra ten fiolet na oku .Pozdrawiam i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana, odcienie fioletu są wdzięcznym kolorem w makijażu <3

      Usuń
  34. Podoba mi się zarówno kolor roku, jak i Twoja interpretacja tego trendu :) Pięknie podbija zielone tony w tęczówce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fiolet to świetny kolor do makijażu ;) dziękuje kochana :*

      Usuń
  35. Thanks a lot :D

    absolutelly great :D the final result is perfect

    NEW FASHION POST | WINTER: THE BEST WAY TO FEEL WARM <3
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne oko! Uwielbiam fiolet w każdej postaci: od lakierów do paznokci aż po dodatki do domu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak na paznokciach również fiolet wygląda obłędnie <3

      Usuń
  37. Serio fiolet? Rewelacja, bo uwielbiam ten kolor, ale jedynie na oku.

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo lubię fiolet. <3 Ślicznie ci wyszedł makijaż oka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie Ci dziękuje, fiolet fajnie podbija tęczówkę, ale trzeba pamiętać o zneutralizowaniu cieni pod oczami i przykryciu wszystkich niedoskonałości ;)

      Usuń
  39. tak rok 2018 zdecydowanie rokiem fioletu :) a ja właśnie zrobiłam sobie intensywnie fioletowe końcówki włosów, więc pasuje idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ślicznie prezentują się Twoje oczęta na fotkach poniżej, również z fioletowymi akcentami :) :-*

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje, że odwiedziłeś mój blog.
♡ Dziękuje za każdy komentarz jest on dla mnie ogromną motywacją.
♡ Zabraniam kopiowania i wykorzystywania treści oraz zdjęć z mojego bloga bez mojej zgody i wiedzy.
♡ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
♡ W miarę możliwości staram się odwiedzać moich czytelników.
♡ Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane.
♡ Zapraszam ponownie na bloga oraz pozostałe moje social media.
♡ Jeżeli spodobał Ci się mój blog i moja praca zapraszam do obserwowania